Ne Aramıştınız?

Kargo ile Ücretsiz Teknik Servis Hizmeti

Değerli Müşterimiz,

En uygun fiyata en iyi ürünü vermenin yanı sıra; en iyi hizmeti vermenin de önemli olduğuna inanıyoruz. Bu nedenle siz bilinçli tüketicilere daha yakın olabilmek için, internet adresimizde ki erişim formalarının yanı sıra, Tüketici Danışma Hattımızı ve Whatsapp iletişim hattımızı da hizmetinize açmış durumdayız.

Tüketici Danışma Hattımızı ve Whatsapp iletişim hattımızı;

Hafta içi her gün 09.00-18.00 saatleri arasında arayabilir; istek, öneri ve şikayetlerinizi firmamıza iletebilirsiniz.

Tüketicinin Dikkatine:

1-Ürünlerimizle ilgili hizmetleri tam olarak alabilmek için aşağıdaki önerilere uymanızı rica ederiz:

2-Ürün aldığınızda Garanti Belgesini mutlaka yetkili satıcınıza onaylattırınız.

3-Ürünü kullanma kılavuzunda belirtilen hususlara göre kullanınız.

Ürününüzle ilgili hizmet talebiniz olduğunda yukarıdaki telefon numarasından, Tüketici Danışma Hattına başvurunuz.

Garantiden doğan hakların kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilirsiniz.

Ayrıca, malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 11 inci maddesinde yer alan;

a-Sözleşmeden dönme,

b-Satış bedelinden indirim isteme,

c-Ücretsiz onarılmasını isteme,

d-Satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme, haklarından birini kullanabilirsiniz.

Kargo ile Teknik Servis kampanyamız dahilinde PTT Kargo Firması ile iş birliği içerisindeyiz. Tüketicimiz tarafından satın alınan ürünün fiyatı ne olursa olsun, tüketicimiz ürün ile ilgili garanti kapsamına giren herhangi bir problem yaşadığından, 0850 811 65 65 Tüketici Danışma Hattımızı ya da 0549 781 6372 numaralı Whatsapp İletişim Hattımızı araması ve yönlendirmelere uyması yeterlidir. Bu süreçten sonra ürününüzü en yakın PTT kargo şubesine giderek firmamıza gönderebilir ve 20 iş günü içerisinde çalışır vaziyette aynı kargo şubesine giderek ürününüzü teslim alabilirsiniz.

20 iş günü içerisinde sorunu çözülmeyen ürünler ise, yenisi, eş değeri ve/veya bir üst modeli ile değiştirilmektedir. Tüm bu süreçte Tüketicilerimizden hiçbir ücret talep edilmemektedir.

( Ürünün servis garanti süresi, PTT Kargo ürünü Sinbo Fabrikası’na teslim edildikten sonra başlar.)