Ne Aramıştınız?

Kargo ile Ücretsiz Teknik Servis Hizmeti

Değerli Müşterimiz,

En uygun fiyata en iyi ürünü vermenin yanı sıra; en iyi hizmeti vermenin de önemli olduğuna inanıyoruz. Bu nedenle siz bilinçli tüketicilere daha yakın olabilmek için, internet adresimizde ki erişim formalarının yanı sıra, Tüketici Danışma Hattımızı ve Whatsapp iletişim hattımızı da hizmetinize açmış durumdayız.

Tüketici Danışma Hattımızı ve Whatsapp iletişim hattımızı;

Hafta içi her gün 07.00-17.00 saatleri arasında arayabilir; istek, öneri ve şikayetlerinizi firmamıza iletebilirsiniz.

Tüketicinin Dikkatine:

1-Ürünlerimizle ilgili hizmetleri tam olarak alabilmek için aşağıdaki önerilere uymanızı rica ederiz:

2-Ürün aldığınızda Garanti Belgesini mutlaka yetkili satıcınıza onaylattırınız.

3-Ürünü kullanma kılavuzunda belirtilen hususlara göre kullanınız.

Ürününüzle ilgili hizmet talebiniz olduğunda yukarıdaki telefon numarasından, Tüketici Danışma Hattına başvurunuz.

Garantiden doğan hakların kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilirsiniz.

Ayrıca, malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 11 inci maddesinde yer alan;

a-Sözleşmeden dönme,

b-Satış bedelinden indirim isteme,

c-Ücretsiz onarılmasını isteme,

d-Satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme, haklarından birini kullanabilirsiniz.

Kargo ile Teknik Servis kampanyamız dahilinde PTT Kargo Firması ile iş birliği içerisindeyiz. Tüketicimiz tarafından satın alınan ürünün fiyatı ne olursa olsun, tüketicimiz ürün ile ilgili garanti kapsamına giren herhangi bir problem yaşadığından, 0850 811 65 65 Tüketici Danışma Hattımızı ya da 0549 781 6372 numaralı Whatsapp İletişim Hattımızı araması ve yönlendirmelere uyması yeterlidir. Bu süreçten sonra ürününüzü en yakın PTT kargo şubesine giderek firmamıza gönderebilir ve 20 iş günü içerisinde çalışır vaziyette aynı kargo şubesine giderek ürününüzü teslim alabilirsiniz.

20 iş günü içerisinde sorunu çözülmeyen ürünler ise, yenisi, eş değeri ve/veya bir üst modeli ile değiştirilmektedir. Tüm bu süreçte Tüketicilerimizden hiçbir ücret talep edilmemektedir.

( Ürünün servis garanti süresi, PTT Kargo ürünü Sinbo Fabrikası’na teslim edildikten sonra başlar.)


 

Kişisel Verileri Koruma

SİNBO KÜÇÜK EV ALETLERİ SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ 6698 SAYILI KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU KAPSAMINDA İNTERNET SİTESİ AYDINLATMA METNİ

Sinbo Küçük Ev Aletleri Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi (“Sinbo”), yürütmekte olduğu faaliyetler nedeniyle kişisel verilerinizin işlenmesinde 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na (“KVKK”) uygun olarak her türlü teknik ve hukuki tedbiri almaktadır. 

Kişisel verileriniz, Sinbo tarafından veri sorumlusu sıfatı ile;

  • Hukuka ve dürüstlük kuralına uygun olarak,
  • Sözleşmesel ve hukuki yükümlülüklerimiz çerçevesinde,
  • Bize bildirdiğiniz veya bildirildiği haliyle güncelliğini ve doğruluğunu koruyarak,
  • İşlenme amacına uygun, sınırlı ve ölçülü şekilde,
  • İlgili mevzuatta öngörülen veya işlendikleri amaç için gerekli olan süre kadar muhafaza edilmek üzere,

işlenmektedir.

İlgili kişiler, işlenen kişisel verileri, kişisel verilerinin işlenme amaçları, üçüncü kişilere aktarılması, kişisel veri toplamanın hukuki sebepleri ile KVKK’ da yer alan hakları konularında detaylı bilgiye aşağıdaki aydınlatma metninden ulaşabilirler.

  • Veri İşleme Faaliyetleri İşlenen Kişisel Veriler, Veri İşleme Şartları ve Toplama Yöntemleri

Sinbo’nun veri işleme esnasında dayandığı hukuki sebepler şunlardır:

  • Açık rızanın varlığı (“m.5/1 ve madde m.6/3”).
  • Kanunlarda açıkça öngörülmesi (“m.5/2-a”).
  • Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması (“m.5/2-c”).
  • Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması (“m.5/2-ç”).
  • İlgili kişinin kendisi tarafından alenileştirilmiş olması (“m.5/2-d”).
  • Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması (“m.5/2-e”).
  • İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması (“m.5/2-f”).

Veri İşleme Faaliyeti

İşlenen Kişisel Veriler

Veri İşleme Şartları

Veri Toplama Yöntemleri

Tatbikat eğitimi için eğitmen süreçlerinin yürütülmesi.

Adı soyadı, imza, unvan, TCKN, iletişim bilgileri.

m.5/2-ç, m.5/2-f.

Yazılı olarak (Otomatik olmayan yollarla).

Tatbikat eğitim ve faaliyetlerin yürütülmesi ve organize edilmesi.

Adı soyadı, imza, unvan, fotoğraf.

m.5/1, m.5/2-ç, m.5/2-f.

Yurtdışındaki müşterilere satış ve pazarlamanın gerçekleştirilmesi.

Adı soyadı, e-posta, telefon, bulunduğu ülke bilgisi.

m.5/2-c, m.5/2-e, m.5/2-f.

Fiziki yollarla ve e-posta yoluyla (Kısmen otomatik ve otomatik olmayan yollarla).

Vize başvurusunun gerçekleştirilmesi için davetiye hazırlama ve talep süreçlerinin yürütülmesi.

Adı soyadı, doğum tarihi, pasaport numarası, pasaport geçerlilik süresi.

m.5/2-e, m.5/2-f.

E-posta yoluyla (Kısmen otomatik yollarla).

Gerçekleşen tahsilat hakkında bilgilendirme yapılması.

Adı soyadı, IBAN bilgisi, banka bilgisi, e-posta adresi.

m.5/2-c, m.5/2-e, m.5/2-f.

E-posta ve internet bankacılığı yoluyla (Kısmen otomatik yollarla).

Gelen çek bilgilerinin sisteme girilmesi.

Banka bilgisi, TCKN, imza, IBAN bilgisi, cirolar.

Elden teslimle (Otomatik olmayan yollarla).

Çeklerin tahsilinin gerçekleştirilmesi.

Banka bilgisi, TCKN, imza, IBAN bilgisi, cirolar.

E-posta yoluyla ve elden teslimle (Kısmen otomatik ve otomatik olmayan yollarla).

Alış ve satış faturaların işlenmesi ve kontrolünün sağlanması.

Adı soyadı, vergi numarası, TCKN, iş adresi, telefon, e-posta.

E-posta ve telefon yoluyla (Kısmen otomatik yollarla).

Cari kartların oluşturulması.

Adı soyadı, telefon, e-posta, TCKN, unvan, adres, vergi dairesi, vergi numarası.

m.5/2-c, m.5/2-ç, m.5/2-e.

E-posta yoluyla (Kısmen otomatik yollarla).

Banka ekstrelerin sisteme girilmesi.

Adı soyadı, unvan.

m.5/2-e, m.5/2-f.

İnternet bankacılığı hizmetleriyle (Kısmen otomatik yollarla).

İthalat ve ihracat evrakların muhasebeleştirilmesi.

Adı soyadı, e-posta, telefon, unvan, adres.

E-posta ve telefon yoluyla (Kısmen otomatik yollarla).

Cari mutabakatların yapılması.

Adı soyadı, e-posta, telefon, unvan, IBAN bilgisi.

Sipariş girişlerinin yapılması.

Adı soyadı, adres bilgisi, telefon, e-posta.

m.5/2-c, m.5/2-e,.m.5/2-f.

Sözlü olarak veya e-posta yoluyla (Otomatik olmayan ve kısmen otomatik yollarla).

Ciro raporlama faaliyetlerinin yürütülmesi.

Adı soyadı, unvan, müşteri cirosu.

m.5/2-f.

Kurum sunucuları üzerinden (Kısmen otomatik yollarla).

Potansiyel müşterileri toptancılara yönlendirmek.

Adı soyadı.

m.5/1.

E-posta ve telefon yoluyla (Kısmen otomatik yollarla).

Kamera kayıtlarının tutulması.

Görsel veri.

m.5/2-ç, m.5/2-f.

Kurum sistemleri aracılığıyla (Otomatik yollarla).

Ses kayıtlarının tutulması

Ses kayıt verisi.

m.5/2-f.

Giden sevk irsaliyelerini düzenleme.

Telefon numarası.

m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f.

Kurum yazılımlarıyla veya telefonla (Kısmen otomatik yollarla).

Müşteriden gelen bildirimlerin kayıt altına alınması.

Adı soyadı, TCKN, cep telefonu, adres, fatura, garanti belgesi.

m.5/2-f.

Telefon veya irsaliye yoluyla (Kısmen otomatik ve otomatik olmayan yollarla).

E-arşiv fatura ve faturaların düzenlenmesi.

Adı soyadı, adres, TCKN.

m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f.

Müşteri ile iletişim kurulması.

Adı soyadı, TCKN, telefon numarası, adres.

m.5/2-e, m.5/2-f.

PTT’nin internet sitesi üzerinden (Kısmen otomatik yollarla).

İade alım süreçlerinin yürütülmesi.

Adı soyadı, TCKN, cep telefonu, adres, fatura, hesap numarası.

m.5/2-c, m.5/2-ç, m.5/2-e, m.5/2-f.

Telefon, e-posta veya posta yoluyla (Kısmen otomatik ve otomatik olmayan yollarla).

Tüketici hakem heyetiyle olan süreçlerin yürütülmesi.

Adı soyadı, TCKN, cep telefonu, adres, fatura, garanti belgesi, talep şikayet bilgileri.

m.5/2-a, m.5/2-ç, m.5/2-e.

Posta yoluyla (Otomatik olmayan yollarla).

Müşteriye bilgi SMS’i gönderilmesi.

Telefon numarası, kargo onay kodu.

m.5/2-f.

SMS ile (Kısmen otomatik yollarla).

Müşteri tarafından Bireysel Servis Talep Formu’nun gönderilmesi.

Adı soyadı, TCKN, e-posta, GSM no, adres, ilçe, şehir.

m.5/2-e, m.5/2-f.

İnternet sitesi formu aracılığıyla (Kısmen otomatik yollarla).

Şahıs şirketi müşteriler tarafından Kurumsal Servis Talep Formu’nun gönderilmesi.

Firma unvanı, telefon numarası ve dahili numarası, firma arıza kayıt numarası, e-posta, adres, ilçe, şehir, vergi dairesi, vergi numarası.

Alış ve satış faturaların işlenmesi ve kontrolünün sağlanması.

Adı soyadı, vergi numarası, TCKN, iş adresi, telefon, e-posta.

m.5/2-c, m.5/2-ç, m.5/2-e.

E-posta ve telefon yoluyla (Kısmen otomatik ve otomatik olmayan yollarla).

  •  Kişisel Verilerin Yurtiçindeki Üçüncü Kişilere Aktarılması

Veri Aktarma Amacı

Aktarılan Alıcı Grupları

Tatbikat eğitim ve faaliyetlerin yürütülmesi ve organize edilmesi esnasında işlenen kişisel veriler denetim süreçleri ve hukuki süreçlerin yürütülmesi amacıyla,

Hizmet alınan denetim firmaları, yetkili yargı mercileri, hizmet alınan hukuk bürolarına ve yetkili kamu kurum ve kuruluşlarına aktarılmaktadır.

Yurtdışındaki müşterilere satış ve pazarlamanın gerçekleştirilmesi esnasında işlenen kişisel veriler, lojistik faaliyetlerin yürütülmesi amacıyla,

Hizmet alınan nakliyat firmalarına aktarılmaktadır.

Vize başvurusunun gerçekleştirilmesi için davetiye hazırlama ve talep süreçlerinin yürütülmesi esnasında işlenen kişisel veriler vize süreçlerinin yürütülmesi amacıyla,

Müşterilere aktarılmaktadır.

Çeklerin tahsilinin gerçekleştirilmesi esnasında işlenen kişisel veriler, tahsilat süreçlerinin yürütülmesi amacıyla,

Hizmet alınan bankalara, faktoring şirketlerine ve hukuk bürolarına aktarılmaktadır.

Alış ve satış faturaların işlenmesi ve kontrolünün sağlanması; banka ekstrelerin sisteme girilmesi; ithalat ve ihracat evraklarının muhasebeleştirilmesi esnasında işlenen kişisel veriler denetim ve beyanname süreçlerinin yürütülmesi amacıyla,

Yetkili kamu kurum ve kuruluşlarına aktarılmaktadır.

Potansiyel müşterilerin toptancılara yönlendirilmesi esnasında işlenen kişisel veriler, satış faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi amacıyla,

Potansiyel müşterilere aktarılmaktadır.

Kamera ve ses kayıtları esnasında işlenen kişisel veriler, hukuki süreçlerin ve denetim süreçlerinin yürütülmesi amacıyla,

Yetkili kamu kurum ve kuruluşları, yargı mercileri ve kolluk kuvvetlerine aktarılmaktadır.

Giden sevk irsaliyelerinin düzenlenmesi esnasında işlenen kişisel veriler, iş süreçlerinin yürütülmesi amacıyla,

Hizmet alınan tedarikçi lojistik firmalara aktarılmaktadır.

Müşteriden gelen bildirimlerin kayıt altına alınması esnasında işlenen kişisel veriler, ürünü müşteriye sevk etmek amacıyla,

Hizmet alınan kargo firmalarına aktarılmaktadır.

E-arşiv fatura ve faturaların düzenlenmesi esnasında işlenen kişisel veriler, kanuni yükümlülüklerin yerine getirilmesi amacıyla,

Gelir İdaresi Başkanlığı’na aktarılmaktadır.

Müşteri ile iletişim kurulması esnasında işlenen kişisel veriler, müşteriyle iletişime geçilmesi amacıyla,

Hizmet alınan çağrı merkezine aktarılmaktadır.

Tüketici hakem heyetiyle olan süreçlerin yürütülmesi esnasında işlenen kişisel veriler, talep ve şikayetlere karşı savunmaların yapılması amacıyla,

Hizmet alınan hukuk bürolarına ve tüketici hakem heyetine aktarılmaktadır.

Müşteriye bilgi SMS’i gönderilmesi esnasında işlenen kişisel veriler, sürecin yürütülmesi amacıyla,

SMS hizmeti sağlayan firmaya aktarılmaktadır.

  • Kişisel Verilerin Yurtdışındaki Üçüncü Kişilere Aktarılması

Veri Aktarma Amacı

Aktarılan Alıcı Grupları

Yurtdışındaki müşterilere satış ve pazarlamanın gerçekleştirilmesi esnasında işlenen kişisel veriler, lojistik faaliyetlerin yürütülmesi amacıyla,

Yurtdışındaki hizmet alınan ve verilen firmalara aktarılmaktadır.

Vize başvurusunun gerçekleştirilmesi için davetiye hazırlama ve talep süreçlerinin yürütülmesi esnasında işlenen kişisel veriler vize süreçlerinin yürütülmesi amacıyla,

  1. İlgili Kişinin Hakları

Herkes, şirketimizin aşağıda belirtilen adreslerine Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’e göre başvurarak;

  • Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
  • Kişisel veri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
  • Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
  • Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
  • Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
  • Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme 

haklarına sahiptir.

Tarafımıza iletilen başvurular, talebin niteliğine göre talebin Şirketimize ulaştığı tarihten itibaren en geç 30 (otuz) gün içerisinde yanıtlandırılmaktadır. Değerlendirme ve karar verme işleminin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi durumunda Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen tarifedeki ücret esas alınacaktır. Bilgilerinize sunarız. 

Veri Sorumlusunun Kimliği 

Mersis No : 0273-0089-1180-0010

İnternet Adresi : http://www.sinbo.com.tr

Telefon Numarası : 212 422 94 94

E-Posta Adresi : kvkk.info@sinbo.com